Συνδυάζοντας δυο κόσμους
Τη χρυσή τομή προσπαθεί να δημιουργήσει με το ΚΤΜ 790 Duke : μεταξύ δυναμικής εμφάνισης, ιπποδύναμης άνω των 100 ίππων και βάρους κάτω των 170 κιλών. Με τον αέρα του γαλαζοαίματου Δούκα πάντοτε…
Δείχνει να πετυχαίνει του στόχους του το ολοκαίνουργιο ΚΤΜ Duke 790 στις τρεις παραπάνω παραμέτρους που έχουν χαραχτεί από την αυστριακή εταιρία αφού… το look υπάρχει και είναι πετυχημένο, είτε στη μορφή του 1290, είτε στου 390, με δυναμισμό που ξεχειλίζει.
Η ιπποδύναμη του ολοκαίνουργιου δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 8 βαλβίδων φτάνει τους 105 ίππους και η ροπή τα 8,8 kgm. Όσο δε για το βάρος αυτό δεν ξεπερνάει τα μόλις 169 κιλά στεγνό.
Τι πέτυχε η ΚΤΜ εκτός από ένα ολοκαίνουργιο – ενδιάμεσο στη γκάμα – Duke; Ότι έχει πλέον στα χέρια της έναν αξιόλογο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα “πασπαρτού” που θα χρησιμοποιηθεί και σε πλήθος άλλων μοντέλων, όπως ήδη ανακοίνωσε (Adventure 790 το ’19), όπως ακριβώς κάνουν και όλες οι υπόλοιπες ανταγωνίστριες εταιρίες (Honda, Yamaha, BMW, κ.λπ.).
Το design ακολουθεί το γνωστό, σήμα κατατεθέν, δρόμο των αιχμηρών λύσεων… παντού. Με την χαρακτηριστική “μάσκα” – διπλό προβολέα.
Το πλαίσιο αποτελείται από ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα, τη στιγμή που το αφαιρούμενο υποπλαίσιο είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, όπως και το ψαλίδι.
Το ανεστραμμένο πιρούνι της WP έχει καλάμια διαμέτρου 43 mm και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο.
Τα φρένα του ΚΤΜ 790 Duke είναι δυο δίσκοι μπροστά, διαμέτρου 300 mm, με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες και ένας δίσκος πίσω 240 mm, με διπίστονη δαγκάνα (με ABS της Bosch, που λειτουργεί και με τη μοτοσυκλέτα υπό κλίση).
Φωτογραφίες:
[via]
0 Σχόλια