Moto Catalog: Μοτοσυκλέτα Και Αξεσουάρ

Blog για την μοτοσυκλετα, το σκουτερ, το παπι και τα αξεσουαρ τους.

Breaking

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

12:42 μ.μ.

Κλειδαριά Δισκοφρένου με Συναγερμό ABUS Granit Detecto X-Plus 8008



Μετά το επιτυχημένο μοντέλο της ABUS Detecto 8000, ήρθε η σειρά του νέου 8008. Με νέα εμφάνιση και βελτιώσεις το 8008 βρίσκεται στην κορυφή της αντικλεπτικής προστασίας με δείκτη προστασίας ABUS 19!



Τεχνικά Χαρακτηριστικά: 

  • Πείρος κατασκευασμένος από χάλυβα 16 χλστ.
  • Σώμα κατασκευασμένο από ατσάλι
  • Εύκολος χειρισμός χάρη στο “σπρώχνω και κλειδώνω”
  • Ενσωματωμένος συναγερμός με σειρήνα 100db
  • Αισθητήρας συναγερμού που ενεργοποιείται με δόνηση 3D Position
  • Διατίθεται με δύο κλειδιά
  • Φως στο ένα κλειδί
  • Θήκη μεταφοράς
  • Επίπεδο ασφαλείας Abus “19
  • Περιλαμβάνονται μπαταρίες για τον συναγερμό
  • Δοκιμασμένο και σε σπρέυ πάγου  
  • Βάρος: 1.200 γρ.



Πηγή

Τρίτη 17 Μαΐου 2016

12:19 μ.μ.

Συμβουλές Οδήγησης: Οδηγώντας νέα ή ξένη μοτό




Σε αρκετές περιπτώσεις ίσως έχετε την ευκαιρία -ή αναγκαστείτε- να οδηγήσετε μια ξένη ή νέα μοτοσικλέτα, η οποία δεν πρόκειται να έχει τις ίδιες αντιδράσεις με τη δική σας και χρειάζεται αυξημένη επαγρύπνηση και προσοχή.


Οι περιπτώσεις κατά τις οποίες έχετε την ευκαιρία ή είστε αναγκασμένοι να οδηγήσετε κάτι άλλο είναι αρκετές: βγαίνετε βόλτα με τον κολλητό σας και αλλάζετε μοτοσικλέτες στα μισά, οδηγείτε νοικιάρικο, κάνετε test ride, αγοράζετε νέο μοντέλο ή αφήνετε το δικό σας για service και παίρνετε αντικαταστάτη από το συνεργείο.

Η προσοχή που πρέπει να επιδείξετε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μεγάλη. Το νέο ή ξένο μοντέλο έχει τις δικές του ιδιοτροπίες και δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λογική ότι "δεν τρέχει τίποτα, εγώ οδηγώ μοτοσικλέτες εδώ και πολλά χρόνια". Και πιστέψτε μας, το δικό μας σινάφι το γνωρίζει αυτό καλύτερα από τον καθένα, μιας και είμαστε αναγκασμένοι (πάντα με την καλή έννοια) να αλλάζουμε μοτοσικλέτα ακόμη και κάθε εβδομάδα, ώστε να οδηγήσουμε τα μοντέλα που δοκιμάζουμε. Και κάθε φορά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι κάθε μοντέλο είναι ξεχωριστό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται.

1. To πρώτο που επιβάλλεται να κάνετε με το που ανεβείτε στη σέλα, είναι να προσαρμόσετε τους καθρέφτες στα μέτρα σας.

2. Πατήστε με τα δύο πόδια σταθερά στο έδαφος και κουνήστε δεξιά-αριστερά τη μοτοσικλέτα, ώστε να υπολογίσετε το βάρος της. Ειδικά αν πρόκειται για μοντέλο βαρύτερο από το δικό σας, επαναλάβετε τη διαδικασία μέχρι να το συνηθίσετε.

3. Ξεκινώντας, δώστε προσοχή στο συμπλέκτη. Σίγουρα δεν είναι ρυθμισμένος στα ίδια μέτρα με τον δικό σας. Ξεκινήστε αργά και έχετε το νου σας για το σημείο που αποσυμπλέκει, ώστε να αλλάζετε γρηγορότερα σχέση.

4. Στην περίπτωση που το μοντέλο που έχετε στην κατοχή σας διαθέτει ABS και αυτό που οδηγείτε για πρώτη φορά όχι, φρενάρετε δυνατά μερικές φορές, ώστε να συνηθίσετε στο γεγονός ότι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας, τα φρένα μπορεί να μπλοκάρουν.

5. Αν κάνετε τη μετάβαση από ένα μικρού κυβισμού δίκυκλο σε ένα μεγάλο, μην το πιέσετε μέχρι να το συνηθίσετε. Ακόμη κι αν οδηγείτε κάποιο R1 τα τελευταία χρόνια, αναγκαστήκατε να οδηγήσετε παπί για μερικές ημέρες και επιστρέψατε ξανά στο R1, ένα μικρό διάστημα προσαρμογής είναι απαραίτητο προτού του… ξαναπιείτε το αίμα.

6. Αν η μοτοσικλέτα που πρόκειται να οδηγήσετε διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται εν κινήσει (π.χ. χάρτες ανάφλεξης, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κ.λπ.), αφιερώστε τους μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να μην σας αποσπάσουν την προσοχή εν ώρα οδήγησης.

7. Σε περίπτωση που αλλάξετε από scooter σε μοτοσικλέτα ή το αντίθετο, ποτέ μην ξεχνάτε το εξής: τα scooter βασίζονται περισσότερο στο πίσω φρένο, ενώ οι μοτοσικλέτες στο μπροστινό.

8. Έχετε πάντοτε υπ´ όψιν ότι σε πολλές περιπτώσεις το νέο ή ξένο μοντέλο που θα κληθείτε να οδηγήσετε, δεν θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντιδρά το δικό σας. Μην ξεχνάτε ότι δεν οδηγείτε το μοντέλο που έχετε συνηθίσει και ενδεχομένως γνωρίζετε από την καλή και την ανάποδη, αλλά ένα ξένο και απρόβλεπτο.


Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

11:02 π.μ.

T12 Massimo by Tamburini Concept Bike



Δύο χρόνια ακριβώς μετά το θάνατο του Massimo Tamburini, του πατέρα της DUCATI 916 και της MV Agusta F4, παρουσιάστηκε επίσημα το τελευταίο project ή αλλιώς το όνειρο.

Η Τ12 σχεδιαστηκε από τον ίδιο την περιόδο που έφυγε από την MV Agusta το 2008 έως το 2014 που έφυγε από την ζωή. Η ιδέα που κρύβεται πίσω από αυτό είναι το κυνήγι του Massimo για την κατασκευή της τέλειας superbike μοτοσυκλέτας!

Φτάνοντας στο 2016, ο γιος του Massimo, Andrea, ανέλαβε να υλοποιήσει το "όνειρο", με το αποτέλεσμα να κόβει την ανάσα! Ο κινητήρας που επιλέχθηκε αυτή την φορά είναι από BMW S1000RR, η εξάτμιση ειδικά κατασκευασμένη από την Arrow, ακτινικές δαγκάνες Brembo, full carbon, αναρτήσεις ohlins, ψηφιακά όργανα και φυσικά μονόμπρατσο! Βάρος 154 κιλά.

Η μοτοσυκλέτα είναι κατασκευασμένη για χρήση δρόμου, ενώ σχεδιάζεται και μία αγωνιστική έκδοση πιο ακραία!

Τιμή λένε κοντά στα 300.000€(κατόπιν παραγγελίας)
















Videos:














Πηγή

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

11:51 π.μ.

2016 Yamaha Yard Built XSR700 BUNKER Custom



Τ εικονιζόμενο Yamaha XSR 700 είναι αποτέλεσμα μετετροπών που έγιναν σε μία αυλή στην Τουτκία. Ο δημιουργός που ονομάζεται Bunker Custom, δημιούργησε αυτή την πανέμορφη μοτοσυκλέτα χωρίς καμία μετατροπή στον κινητήρα.

Οι αλλάγες που έκανε:

  • Εξάτμιση Akrapovic
  • 19in Μπροστινός Τροχός
  • Μεγαλύτερο ύψος σέλας 60mm
  • Custom σέλα
  • Καπάκια από αλουμίνιο  
  • Τιμόνι Renthal
  • Μπροστινό από Yamaha Tracer 900
  • Tροχοί από Super Tenere
  • Ελαστικά GoldenTyre
  • Άλλο μεγαλύτερο φανάρι εμπρός










Πηγή

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

11:18 μ.μ.

Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video



Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video

Επίσημη εμφάνιση για το νέο sport tourer της Yamaha, το Tracer 700. Η πρώτη εντύπωση μας είναι οτι μοιάζει πάρα πολύ σε Fazer 600, αλλά δεν είναι έτσι καθώς είναι πιο ψηλό στα πρότυπα του Tracer 900.

Ο κινητήρας προέρχεται από το ΜΤ-07, με χωρητικότητα ντεποζίτου στα 17 λίτρα, ιπποδύναμη 75 ίππους και 6,9 kg ροπής.

Το νέο μοντέλο θα είναι εφοδιασμένο στο standard εξοπλισμό του με ABS, με μπροστά δίσκους 282 χλστ τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω 245 χλστ με διπίστονη δαγκάνα. Επίσης θα διαθέτει και χούφτες με ενσωματομένα φλας.

Το βάρος του θα φτάνει στα 196 κιλά και η Yamaha ανακοίνωσε τρεις χρωματισμούς.
Κόκκινο, μπλε και μαύρο.

Δείτε τις φωτογραφίες:

Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video

Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video


Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video

Νέο Yamaha Tracer 700 2016 Φωτογραφίες Και Video
































Δείτε το επίσημο video:




Πηγή
v