Moto Catalog: Μοτοσυκλέτα Και Αξεσουάρ

Blog για την μοτοσυκλετα, το σκουτερ, το παπι και τα αξεσουαρ τους.

Breaking

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

3:29 μ.μ.

Προβολείς LED Μοτοσυκλέτας



Ας το δούμε το θέμα αντικειμενικά...οτι και αν κάνουμε με τις διάφορες λάμπες μοτοσυκλέτας που κυκλοφορούν στο εμπόριο, η ενίσχυση της νυχτερινής μας ορατότητας, θα φτάσει μέχρι ένός σημείου.

Από εκεί και πέρα, αν θέλουμε το κάτι παραπάνω είναι μονόδρομος ότι πρέπει να εξοπλίσουμε την μοτοσυκλέτα μας με έξτρα προβολάκια, είτε led είτε αλογόνου.

Και από εκεί που πριν από κάποια χρόνια ήταν πανάκριβη η αγορά τους, πλέον είναι προσιτή με το μόνο δύσκολο κομμάτι να είναι η τοποθέτηση τους.

Επιλέξαμε τις καλύτερες προτάσεις και σας τις παρουσιάζουμε όλες παρακάτω:

Προβολάκι μοτοσυκλέτας LED 10W με 2 βάσεις












Προβολάκι μοτοσυκλέτας LED 10W με βάση











Προβολάκι Lampa LED 10W











Προβολάκι μοτοσυκλέτας LED 13.5W με βάση και προστατευτικό










Προβολάκια Αλογόνου Μοτοσυκλέτας Σετ Kappa KS310











Προβολάκια αλογόνου μοτοσυκλέτας ΣΕΤ GIVI S310 KIT



Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

10:36 π.μ.

Αδιάβροχο set μοτοσυκλέτας (Παντελόνι και σακάκι) της Lampa

Αδιάβροχο σετ παντελόνι & σακάκι υψηλής ποιότητας από την Lampa

Χαρακτηριστικά: 
  • Κατασκευασμένο από PVC - νάϋλον 
  • Θερμοκολλημένες ραφές 
  • Θήκη αποθήκευσης 
  • Ανακλαστικά σημεία 
  • 3 Εξωτερικές τσέπες 
  • Ιμάτες με Velcro στον καρπό, λαιμό και μέση 
  • Αποσπώμενη κουκούλα 

10:33 π.μ.

Τσαντάκι Μέσης Μοτοσυκλέταςappamoto RA306


Το RA306 της Kappa, ταιριάζει σε αυτούς που θέλους να κουβαλούν κάτι παραπάνω από τα προσωπικά τους αντικείμενα(GOPro) ή έχουν το στοιχείο της περιπέτειας μέσα τους. 



Η υπερ "μπανάνα" διαθέτει 5 τσέπες, με την κεντρική και μεγαλύτερη να διαθέτει και αδιάβροχο φερμουάρ, ενώ το εσωτερικό διχτάκι της θα σας βοηθήσει στην οργάνωση των αντικειμένων. Τα υλικά κατασκευή της είναι cordura 840D και συνθιετικό δέρμα, ο ιμάντας είναι εννοείται ρυθμιζόμενος και το διάτρητο μαξιλαράκι στο εσωτερικό της θα το λατρέψετε.

Αγοράστε το πατώντας εδώ.

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

11:10 π.μ.

2016 Yamaha Racing MotoGP Valentino Rossi και Jorge Lorenzo Φωτογραφίες


Την Δευτέρα 18-1-2016 πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της Yamaha Racing στην Βαρκελώνη όπου είδαμε και την νέα YZR-M1 2016..

Στην παρουσίαση εννοείται παραυρέθηκαν οι 2 νέοι μεγάλοι πρωταγωνιστές της περσινής χρονιάς,
Valentino Rossi και Jorge Lorenzo όπου στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε τι δήλωσαν..




Συγκεντρώσαμε τις επίσημες φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση και των 2 πρωταγωνιστών...όλες είναι σε υψηλή ανάλυση κατάλληλες και για επιφάνεια εργασίας!



























Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

10:58 π.μ.

2016 Yamaha YZF R1 WSBK Φωτογραφικό Αφιέρωμα



Αυτή είναι η νέα YZF-R1 2016 που θα διεκδικήσει το τίτλο στον Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes(WSBK).

Αναβάτες για φέτος θα είναι ο Γάλλος Sylvain Giontoli(Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSBK το 2104) και ο Άγγλος Alex Lowes(Πρωταθλητής Αγγλίας 2013) που θα προσπαθήσουν να φτάσουν στο ψηλότερο σκαλί, κάτι που στον συγκεκριμένο θεσμό έχει πολλά χρόνια να πετύχει η Yamaha.

Επίσης να σημειώσουμε οτι η Yamaha επέλεξε την Renthal για grip(χειρολαβές) και γρανάζια, ενώ για αλυσίδα κίνησης φυσικά D.I.D.

Δείτε τις φωτογραφίες:











10:17 π.μ.

Νέες Εφαρμογές Αμορτισέρ/Αναρτήσεις YSS Hybrid για Honda SH300/Piaggio Beverly 125/200/250/300



Η τεχνολογία HYBRID της YSS, συνδυάζει την λειτουργία του λαδιού με το άζωτο εξασφαλίζοντας πιο απαλή και άνετη αίσθηση στην ανάρτηση. Η τεχνολογία διπλού θαλάμου επιτρέπει τον διαχωρισμό του αζώτου από τον χώρο που κινείται το λάδι επιτυγχάνοντας έτσι πολύ αποτελεσματικό έλεγχο της πίεσης των φορτίων κατά την κίνηση του scooter. Το άζωτο καθορίζει την ομαλότητα της επαναφοράς και σε συνδυασμό με την δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, το HYBRID αποτελεί την πιο προσιτή πρόταση αναβάθμισης από τα αμορτισέρ εργοστασιακής τοποθέτησης.

Άμεσα διαθέσιμα για:



Δείτε το video:




Πηγή: alexopoulos

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

10:15 π.μ.

Παρουσίαση Μπαταρίες Μοτοσυκλέτας BS Battery



Με τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής που βιώνουμε, που όλα θέλουμε να γίνονται γρήγορα, αντικειμενικά δεν υπάρχει υπομονή να περιμένεις 2 ώρες για να φορτίσεις μία μπαταρία μοτοσυκλέτας.

Είναι αλήθεια. Έχουμε πιάσει τους εαυτούς μας να γκρινιάζουμε, για την ταχύτητα που αλλάζεις μπαταρίες σε ένα τηλεκοντρόλ, ένα ασύρματο ποντίκι υπολογιστή, ένα κινητό, ένα ρολόϊ κλπ κλπ.

Σαν μας άκουσε η BS Battery και κατασκεύασε τις πρώτες μπαταρίες μοτοσυκλέτας που δεν χρειάζονται φόρτιση. Την αγοράζετε και την τοποθετείτε!



Πως γίνεται αυτό? Χάρη σε μία νέα τεχνολογία που ονομάζεται SLA, που επιτρέπει στην BS να κάνει εργοστασιακή φόρτιση και ενεργοποίηση..όπως είναι όλες οι μπαταρίες. Προσφέροντας υψηλή απόδοση και διάρκεια ζωής.



Τα βασικότερα χαρακτηριστικά τους:

  • Έτοιμες προς χρήση δεν απαιτούν φόρτιση
  • Χωρίς χρήση οξέων
  • Χωρίς συστήρηση(MF)
  • Αυξημένη δύναμη
  • Μεγάλη διάρκειας ζωής
  • Μεγάλη αντικραδασμική αντοχή
  • Τοποθέτηση με πολλαπές διαφορετικές θέσεις

Το 2015 η +Yamaha Motor Europe επέλεξε την BS Battery, σαν μπαταρία πρώτης τοποθέτησης σε κάποια την μοντέλα μοτοσυκλέτας.

Βρείτε την μπαταρία σας - Αγοράστε την - Τοποθετήστε - Ταξιδέψτε!

Ετοιμοπαράδοτη όλη η γκάμα της BS Battery στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα e-moto.gr



10:12 π.μ.

2016 YM Νέο Honda SH300i (Video)




Μετά από εκτενή ανανέωση, το SH300i προσφέρει τώρα πιο άμεση επιτάχυνση, βελτιωμένη απόδοση, καλύτερη ορατότητα λόγω εξελιγμένης σχεδίασης και πλήρη λειτουργικότητα φώτων LED. Ο τομέας της πρακτικότητας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο Honda SMART Key System, το στάνταρ ABS και αποθηκευτικό χώρο για ένα κράνος full-face. Ο νέος κινητήρας είναι ο πρώτος της Honda προδιαγραφών Euro 4.

1. Εισαγωγή

Πάνω από ένα εκατομμύριο σκούτερ SH έχουν πουληθεί στην Ευρώπη τα τελευταία 30 χρόνια χαρίζοντας στο λογότυπο SH το δικό του κύρος στην προϊοντική γκάμα της Honda. Αυτά τα δύο γράμματα έχουν γίνει σύμβολο ανώτερων επιδόσεων και υψηλής αισθητικής, σε συνδυασμό με τη διάσημη ποιότητα κατασκευής και την αξιοπιστία Honda.

Το SH300i, με συμπαγείς διαστάσεις, επίπεδο πάτωμα στο άνοιγμα για τα πόδια και τροχούς 16 ιντσών μπροστά και πίσω έχει όλα τα στοιχεία ταυτότητας της σειράς SH και κάτι επιπλέον – έναν ισχυρό κινητήρα που υπόσχεται μέγιστες επιδόσεις στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο.

Διάσημο εδώ και πολλά χρόνια ως το απόλυτο δίκυκλο πόλης, έχει εξελιχθεί σημαντικά για το 2015 και συνδυάζει φρέσκιες, σύγχρονες γραμμές με βελτιωμένη απόκριση κινητήρα από στάση και μεγαλύτερηαπόδοση καθώς επίσης και μεγαλύτερη ευχρηστία σε καθημερινή βάση, ενισχύοντας το κύρος του σαν ένα μοντέρνο κλασικό σκούτερ.

Tιμή: 5,500€.
Michio Atsuchi – Large Project Leader (LPL) SH300i:

«Το πρώτο SH300i σηματοδότησε συναρπαστικές επιδόσεις στην οικογένεια των SH  – με άμεση επιτάχυνση και επιδόσεις ανάλογες τις ευέλικτης συμπεριφοράς του. Γι’ αυτό, η ομάδα εξέλιξης με χαρά άκουσε από ένα δημοσιογράφο να το περιγράφει ως ‘το τέλειο όπλο για τη Ρώμη’. Αυτό το τελευταίο μοντέλο είναι ακόμα καλύτερο, με βελτιωμένη άνεση, ευελιξία και στυλ … και ακόμα καλύτερη επιτάχυνση!”



2. Επισκόπηση Μοντέλου

Το νέο SH300i βασίζεται στη δοκιμασμένη συνταγή SH και διαθέτει νέο, ατσάλινο πλαίσιο με ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο που αυξάνει τη χωρητικότητα κάτω από τη σέλα - χωράει ένα full-face κράνος- διατηρώντας όμως την ευελιξία - σήμα κατατεθέν - του SH.

Διάσημος για τις ζωηρές επιδόσεις και την άμεση απόκριση του γκαζιού, ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 279cc  του SH300i – με ψεκασμό PGM-FI – αποδίδει τώρα αυξημένη ροπή για άμεση επιτάχυνση στιςχαμηλές έως μεσαίες στροφές. Είναι ένας ισχυρός, πρόθυμος και ισορροπημένος κινητήρας, ιδανικός για τις κουραστικές συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, αλλά και για απολαυστικές, πιο μακρινές διαδρομές. Για το 2015, η κατανάλωση έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη στη χρήση τεχνολογιών χαμηλής τριβής. Ο κινητήρας χαμηλών ρύπων είναι ο πρώτος της Honda που πληροί τις προδιαγραφές Euro 4.

Έξυπνες αλλαγές στη γεωμετρία δημιουργούν μία ελαφρώς πιο κάθετη, ουδέτερη θέση οδήγησης με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Έχει εξοικονομηθεί 1kg συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, συμβάλλοντας στην αίσθηση ανάλαφρης και ευέλικτης συμπεριφοράς του SH300i. Δικάναλο ABS ανήκει τώρα  στον στάνταρ εξοπλισμό.

Οι νέες γραμμές του SH300i αποπνέουν δύναμη και αποφασιστικότητα, όπως τα φώτα LED μπροστά και πίσω. Η προσθήκη ενός SMART Key System της Honda αυξάνει το επίπεδο άνεσης για τον αναβάτη και προστασίας για το ίδιο το σκούτερ.



3. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Στυλ & Εξοπλισμός

Για το 2015, η τελευταία εκδοχή της παραδοσιακής πλέον σχεδιαστικής φιλοσοφίας  “power & dignity (‘δύναμη & μεγαλοπρέπεια’) του SH300i παρουσιάζει νέες γραμμές και λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον premium και σπορ χαρακτήρα του. Η χαρακτηριστική φυσιογνωμία του το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο σαν SH, έχοντας αποκτήσει μία πιο «ατσάλινη», μυώδη εμφάνιση. Φώτα LED μπροστά και πίσω προσδίδουν ένα μοναδικό στοιχείο ταυτότητας.

Το νέο στυλ αυξάνει την πρακτικότητα. Βελτιωμένος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλατώρα αρκετά μεγάλος για ένα κράνος full-face – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το SH300i στην καθημερινότητα, ενώ η χρηστικότητα και η προστασία βελτιώνονται με την προσθήκη ενός Honda SMART Key System. Η συμπαγής μονάδα λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα μπουτόν επιλογής προγράμματος τοποθετημένο στη δεξιά εσωτερική ποδιά, επιτρέποντας τη λειτουργία της ανάφλεξης και της απασφάλισης της σέλας όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε απόσταση δύο μέτρων από το σκούτερ.

Το ύψος της σέλαςπροσφέρει ευκολία ελιγμών αφού βρίσκεται στα 805mm (μόλις 5mm πάνω από του SH125/150) και το στάνταρ επίπεδο ‘πάτωμα’ του SH (πλάτος 435mm) διευκολύνει τη μεταφορά φορτίων αλλά και τον αναβάτη να ανεβαίνει και να κατεβαίνει. Η θέση οδήγησης είναι κατάλληλη για οδηγούς διαφόρων σωματότυπων και προσφέρει μία ξεκούραστη, όρθια θέση για το σώμα και θαυμάσια ορατότητα. Το συνολικό μήκος του σκούτερ είναι 2131mm, με πλάτος 728mm και ύψος 1193mm. Η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 130mm.

Το 2016YM SH300i θα διατίθεται σε έξι αποχρώσεις: 

Pearl Cool White
Pearl Nightstar Black
Matt Cynos Grey Metallic
Moondust Silver Metallic
Pearl Siena Red
Pearl Pacific Blue

Επιλέγοντας προτάσεις από τη γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda, ο ιδιοκτήτης του SH300i μπορεί να διαμορφώσει το τέλειο εργαλείο για καθημερινές μετακινήσεις, με εξοπλισμό όπως ασορτί μπαγκαζιέρα (Top Box) 35L, ζελατίνα, χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ, συναγερμό και κλειδαριά U.


3.2 Πλαίσιο

Ένα νέο, ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς ενσωματώνει πλείστες αλλαγές που αυξάνουν την ικανότητα μεταφοράς διατηρώντας την ευελιξία του SH300i. Παράλληλα με το μεταξόνιο των 1438mm (16mm μακρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου) η γωνία του κινητήρα έχει μειωθεί κατά 1° και το πίσω αμορτισέρ προσφέρει πλέον διαδρομή 44mm (από 52mm). Το σύστημα συνδέσμων Oleo που τοποθετείται κάτω από τον κινητήρα βελτιώνει την αίσθηση και την απόσβεση των ανωμαλιών.

Η γωνία κάστερ και το ίχνος ρυθμίστηκαν στα 27°30’ / 98mm και το τιμόνι περιστρέφεται κατά 45°. Μπροστά, τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm προσφέρει υψηλή οδηγική ποιότητα και ακριβή έλεγχο, σε συνδυασμό με δύο ρυθμιζόμενης προ-φόρτισης πίσω αμορτισέρ και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο. To καθαρό βάρος έχει μειωθεί στα 169kg.

Το εμπρός ελαστικό 110/70-16 συνδυάζεται με ένα πίσω 130/70R16, ενώ το στάνταρ δικάναλο ABS συνδυάζεται με δισκόφρενα 256mm μπροστά και πίσω.


3.3 Κινητήρας

Ο νέος κινητήρας του SH300i είναι το πρώτο σύνολο προδιαγραφών Euro 4 της Honda. Αναπνέοντας μέσα από μία 4-βάλβιδη κεφαλή SOHC, έχει διάμετρο και διαδρομή 72 x 68.5mm με αναλογία συμπίεσης 10.5:1. Η μέγιστη ισχύς των 18,5kW επιτυγχάνεται στις 7.500rpm, με τη μέγιστη ροπή των 25,5Nm στις 5.000rpm. Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, έχει θυσιαστεί ένα πολύ μέρος της μέγιστης ισχύος προκειμένου να αυξηθεί η ροπή στις χαμηλές – μεσαίες στροφές και εν κινήσει επιταχύνσεις σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 8,8% στα 33,3 km/l (WMTC mode) χάρη στη χρήση ρουλεμάν χαμηλής τριβής και των βελτιωμένων λοβών του εκκεντροφόρου, των εσωτερικών ρυθμίσεων για βελτίωση της πίεσης λαδιού και της μειωμένης ισχύος ACG λόγω φώτων LED – από 22,5A σε 20,5A. Αυτονομία  280km διασφαλίζεται από ένα ρεζερβουάρ 9L.




4. Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος
Υγρόψυκτος, 4-χρονος, SOHC, μονοκύλινδρος, προδιαγραφών Euro 4
Κυβισμός
279.1cc
Διάμετρος x Διαδρομή
72 x 68.5mm
Συμπίεση
10.5:1
Μέγιστη Ισχύς
18.5kW @ 7,500rpm
Μέγιστη Ροπή
25.5Nm @ 5,000rpm
Χωρητικότητα Λαδιού
1.7L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
9.0L
Κατανάλωση καυσίμου
33.3km/l (WMTC mode)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Εκκίνηση
Ηλεκτρική (Μίζα)
Μπαταρία
12V-11.6AH
Ισχύς γεννήτριας ACG
240W
ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Συμπλέκτης
Αυτόματος, Φυγοκεντρικός
Κιβώτιο
V-Matic
Τελική μετάδοση
Ιμάντας V
ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος
Ατσάλινο, σωληνωτό
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)
2.131 x 728 x 1.193mm
Μεταξόνιο
1.440mm
Γωνία Κάστερ
27° 30'
Ίχνος
98mm
Ύψος Σέλας
805mm
Απόσταση από το έδαφος
130mm
Απόβαρο
169kg (Εμπρός: 65kg, Πίσω: 104kg)
ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός
Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm
Πίσω
Ψαλίδι με δύο αμορτισέρ
ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός
Χυτή αλουμινένια, διατομής U με 6 ακτίνες
Πίσω
Χυτή αλουμινένια, διατομής U με 6 ακτίνες
Διάσταση Ζάντας Εμπρός
16 x MT2.75
Διάσταση Ζάντας Πίσω
16 x MT3.50
Εμπρός Ελαστικό
110/70-16
Πίσω Ελαστικό
130/70-16 (61S)
ΦΡΕΝΑ

Σύστημα ABS
ABS
Εμπρός
Υδραυλικό δισκόφρενο 256mm x 4.5mm με δαγκάνα 2 εμβόλων, (*ABS)
Πίσω
Υδραυλικό δισκόφρενο 256mm x 5mm με δαγκάνα 1 εμβόλου, (*ABS)
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Όργανα
Ταχύμετρο, δείκτης καυσίμου και δείκτης θερμοκρασίας, τύπου βελόνας, ρολόι, δύο χιλιομετρητές, δείκτης κατανάλωσης καυσίμου, Honda SMART Key indicator.
Προβολέας
LED
Φως στάθμευσης
LED
Πίσω φως
LED


Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρκτικές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.