Moto Catalog: Μοτοσυκλέτα Και Αξεσουάρ

Blog για την μοτοσυκλετα, το σκουτερ, το παπι και τα αξεσουαρ τους.

Breaking

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

12:11 μ.μ.

Valentino Rossi Felpa Monza Rally 2011

Φούτερ Valentino Rossi με κουκούλα από την σειρά VR46, που σχεδιάστηκε ειδικά για το απερχόμενο Rallye Monza. Το σχέδιο του είναι εντυπωσιακό με την φαντασία χρωμάτων που χαρακτηρίζει τον Valentino, φερμουάρ και δύο τσέπες στο μπροστά μέρος. 

Στο πίσω μέρος το τεράστιο λογότυπο της Monster θα θέλαμε να είναι λίγο μικρότερο!

Τιμή στην Ελλάδα κοντά στα 90 €(Αναμένεται).
Τιμή στο Internet κοντά στα 79€.

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

9:55 μ.μ.

Dainese G.Aiden D-Dry


Ένα πολύ ενδιαφέρον τζάκετ από την Dainese, το G.Aiden D-Dry που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, αφού είναι μακρύ σε μήκος, θυμίζοντας καπαρτίνα-parka των Mods. To G.Aiden είναι μελετημένο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί πάνω σε δίκυκλα και ειδικά σε σκούτερ.
Η Dainese δημιούργησε το G.Aiden D-Dry για εκείνους που θέλουν να χρησιμοποιούν καθημερινά ένα πραγματικό, καθαρόαιμο “σκουτεράδικο”-μοτοσυκλετιστικό μπουφάν, που όμως δεν το φωνάζει, αφού είναι πολύ διακριτικό σε εμφάνιση.
Υπάρχουν εσωτερικές θήκες για προστατευτικά ώμων, αγκώνων και πλάτης. Την άνεση εγγυάται η θερμική επένδυση micro-down, ενώ διαθέτει και αδιάβροχη μεμβράνη D-Dry, που αφήνει το σώμα να αναπνέει. Επιπλέον το εξωτερικό υλικό του G.Aiden D-Dry έχει δεχθεί ειδική επεξεργασία ώστε να απωθεί το νερό.

Τιμή: 329 €

Πηγή: scooternet.gr

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

10:28 π.μ.

Akrapovic για Honda SH 125/150


akrapovic-honda-sh-150-teliko-exatmisi
Εκτός από την αύξηση της δύναμη, η εξάτμιση της Akrapovic Racing προσφέρει ένα διακριτικό βαθύτερο ήχο, αλλά και αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση. Ακόμα και από μακριά, μπορείτε να δείτε και να ακούσετε ότι δεν πρόκειται για εξάτμιση μαζικής παραγωγής. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε και βασίζεται στην πλούσια εμπειρία και το αποτέλεσμα είναι ένα προϊόν που ταιριάζει τέλεια σε ένα scooter. Η εγκατάσταση είναι πανεύκολη. Προσθέτοντας το προαιρετικό καταλυτικό μετατροπέα κάνει την εξάτμιση εντός των ορίων θορύβου της ΕΕ.

akrapovic-honda-sh-150-teliko-exatmisi-side akrapovic-honda-sh-150-teliko-exatmisi-diagrama-ipodinamis

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

4:52 μ.μ.

Κράνος Arai RX-7 GP ID

Ένα νέο κράνος με το όνομα RX-7 GP . Εντελώς καινούριο, εξελιγμένο για να γίνει το απόλυτο αγωνιστικό κράνος. Χαρακτηριστικό αναγνώρισης το ρυθμιζόμενο πτερύγιο στο πίσω μέρος. Το καθ’όλα νέο RX7 GP, έχει εξελιχθεί σε πραγματικές συνθήκες ΜotoGP και GRAND PRIX αγώνων. Δοκιμασμένο σε υψηλές ταχύτητες στις ευθείες των διεθνών αγωνιστικών πιστών.Το αποτέλεσμα είναι το εκπληκτικό, νέο, RX-7 GP με το ρυθμιζόμενο πτερύγιο (AIR WING) που μειώνει δραστικά του στροβιλισμό και τα αεροδυναμικά κουνήματα. Την ίδια στιγμή το αεροδυναμικό πτερύγιο αυξάνει την τελική (ταχύτητα), χάρη στην άψογη αεροδυναμική του RX-7 GP.
Το κράνος έχει ακόμα μεγαλύτερο πεδίο περιφερειακής όρασης, χάρη στην σχεδίαση του , με μεγαλύτερη στα πλάγια ζελατίνα. Το RX-7 GP είναι το πρώτο κράνος μοτοσυκλέτας που διαθέτει κέλυφος κατασκευασμένο και ενισχυμένο με περιφερειακό δέσιμο με S.N.C. (STRUCTURAL NET COMPOSITE), που ξεπερνά ακόμη και την παρομιώδη αντοχή και σκληρότητα του κελύφους του RX7 CORSAIR, κάνοντας το ισχυρό και ακλόνητο κάτω από τεράστιες πιέσεις και φορτία, κατατασοντάς το στην κορυφή.

 

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

  • Κωδικός Προϊόντος: Arai/rx-7/id
  • Κατασκευαστής: Arai
  • Αφαιρούμενο Εσωτερικό: Ναι
  • Τύπος Κλειδώματος: Double D Ring
  • Βάρος σε γραμμάρια: 1350
  • Υλικό Κατασκευής: Carbon Kevlar
  • Χρώμα: Γραφικά
Για να το αγοράσετε πατήστε εδώ.

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

6:14 μ.μ.

Dainese Aspide

Το είδαμε για πρώτη φορά στο Tundra, την ενσωμάτωση προστατευτικών τιτανίου σε υφασμάτινα μπουφάν, και από οτι φαίνεται η Dainese έχει σκοπό να το λανσάρει σε πολλά ακόμα μοντέλα της! Το νέο της jacket με την ονομασία Aspide, μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως η πιο racing μορφή του Tundra, καθώς η Dainese το χαρακτηρίζει sport jacket μέσης. 
Κατάλληλο για αυτούς που δεν νιώθουν άνετα με τα δερμάτινα, θέλουν όλο το χρόνο να είναι μπουφάν, μποτές, γάντια, κράνος και πάμε! Να προσαρμόζεται άμεσα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και να είναι απροβλημάτστο! Μόνο από την Dainese...



Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

9:10 π.μ.

WP Οπίσθιο αμορτισέρ 4618 SuperCompetition



Το αμορτισέρ για τον πιο απαιτητικό αναβάτη πίστας και δρόμου! Σας προσφέρει τον καλύτερο χειρισμό της μοτοσυκλέτας σας που θα μπορούσατε να επιθυμήσετε!
Είναι απόλυτα ρυθμιζόμενο στις ανάγκες σας, αφού διαθέτει πολλούς συνδυασμούς, όπως ακριβώς γίνεται στους αγώνες. To δοχείο αζώτου ρυθμίζει το λάδι στις συνθήκες οδήγησης, έτσι ώστε έχετε πάντα την καλύτερη αίσθηση.
Το αμορτισέρ είναι φτιαγμένο από υψηλής ποιότητας ελαφρύ και ανοδιωμένο αλουμίνιο, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το συνηθισμένο αμορτισέρ, γεγονός που (αν συνδυαστεί με τη δυνατότητα αλλαγής των μερών του) εξασφαλίζει διαχρονική χρήση.
Features:
  • Ξεχωριστή ρύθμιση συμπίεσης για χαμηλή και υψηλή ταχύτητα με 16 εναλλακτικές θέσεις για την κάθε μία.
  • Ρύθμιση επαναφοράς με 16 εναλλακτικές θέσεις.
  • Στάνταρντ ρύθμιση μήκους.
  • Το πιστόνι 46mm και άξονας πιστονιού 18mm προσφέρουν καλύτερο κράτημα λόγω της μεγαλύτερης κίνησης του λαδιού.
  • Εσωτερικό ελατήριο επαναφοράς: μεγαλύτερη σταθερότητα κάτω από δύσκολες συνθήκες.
  • Σημεία σύνδεσης με μόνιμα ρουλεμάν για αμεσότητα στην αίσθηση.
  • Περιστρεφόμενο ρουλεμάν κάτω από το κύριο ελατήριο: διασφαλίζει τη γραμμική αύξηση της σκληρότητας του ελατηρίου.
  • Μεγάλο ρεζερβουάρ αζώτου για να κρατά σταθερή την απόσβεση ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.
  • Υψηλή ποιότητα, κατεργασία CNC, μέρη από ανοδιωμένο κράμα αλουμινίου: μικρότερη φθορά και μεγαλύτερη αξιοπιστία από τα συνηθισμένα αμορτισέρ.
Αγοράστε την πατώντας εδώ.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

4:25 μ.μ.

Offroad ελαστικά από την Motoz



Τα ελαστικά MOTOZ ειναι διαθέσιμα τώρα καί στην χώρα μας.Τα ελαστικά πού από την παρουσίαση τους
εδώ καί δύο χρόνια έφεραν τα πάνω κάτω στην αγορά off road.Δεν μοιάζουν με κανένα άλλο ελαστικό πού
γνωρίζαμε ως τώρα.Αυτο φαίνεται αρκεί να ρίξουμε μιά ματιά στο πέλμα.Τα πέλματα της motoz είναι τελείως
διαφορετικά.Σχεδιάζονται και εξελίσονται στην Αυστραλία.Εχουν δοκιμαστεί σε ολων των ειδών τα εδάφη και αγώνες με
 εξαιρετικά αποτελέσματα.Είναι κατασκευασμένα από 100% φυσικό καουτσούκ το οποίο τους προσδίδει μεγαλύτερη
αντοχή,διάρκεια και αυξημένη πρόσφυση ακόμη και οταν εχει απομείνει ελάχιστο υψος τακουνιών.Εχουν παχύτερη
πλέξη κορδονιού έτσι ωστε με τις ίδιες στρώσεις επιτυγχάνεται μεγαλύτερος αριθμός λινών τού ελαστικού το οποίο
 αυξάνει την αντοχή τους στην φθορά.Επίσης στα πλαινά έχουν επιπλέον στρώσεις λινών γιά μεγαλύτερη αντοχή στα
 τρυπήματα καί ολόκληρος ο σκελετός κάτω από το πέλμα καλύπτεται από παχύ στρώμα καουτσούκ γιά αποφυγή
τρυπημάτων.Ακόμη τα πίσω ελαστικά TRACTIONATOR ENDURO S/T όπως και το εμπρόσθιο TRACTIONATOR
XCIRCUIT εχουν την δυνατότητα από την κατασκευή τους να ''φορεθούν'' ανάποδα οταν πρόκειτε να
χρησιμοποιηθούν σε σκληρότερο εδαφος προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση καί μεγαλύτερη διάρκεια.Τέλος η σειρά
 TRACTIONATOR DESERT διαθέτει ειδική γόμα και σκελετό γιά εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια με αυξημένη αντοχή γιά
 να αντέχει ιπποδυνάμεις καί βάρος μεγάλων μοτοσυκλετών enduro και on-off.Ολα τα ελαστικά έχουν ύψος
 τακουνιού 18-19!! χιλιοστά κάτι που προσδίδει επιπλέον πρόσφυση και αντοχή.Η τοποθέτηση των ελαστικών
 motoz είναι ευκολότερη από τα άλλα ελαστικά γεγονός πού οφείλεται στη ειδική κατασκευή τού πλαινού τού
 ελαστικού.Τελειώνοντας να πούμε πως εάν δεν γνωρίζετε την σωστή διάσταση γιά την μοτοσυκλέτα σας η τον
 σωστό τύπο,χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας και μην ξεχνάτε,ότι
αλλάζοντας τα λάστιχα βελτιώνουμε  την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Πηγή: motozone.gr